درباره ما

گروه صنعتی تصویر سازان در زمینه تولید ، واردات ، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های چاپ صنعتی (دستگاه های چاپ سیلک و دستگاه های چاپ تامپو) و همچنین دستگاه های ترانسفر و ملزومات چاپ از سال 1386 شروع به فعالیت نموده و هر ساله با ارائه بروزترین ماشین آلات چاپ در دنیا سعی بر آن داشته تا با گواهی نامه استاندارد معتبر دنیا SGA آمریکا و BTI کانادا محصولات خود را به صنعت چاپ عرضه نماید.

چاپ صنعتی تصویر سازان

همچنین برای ارتباط نزدیک با مشتریان سعی بر آن داشته با شرکت در نمایشگاه های بین المللی کشور از جمله :

حضوری فعال داشته باشد.

با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

گروه صنعتی تصویر سازان با ارائه قیمتهای رقابتی ، استاندارهای بالا ، چاپ پد و سیلک و همچنین ملزومات چاپ از قبیل رنگ ، کلیشه ، پد ، توری چاپ سیلک و لاک حساس و خدمات فنی و مشاوره در زمینه چاپ صنعتی جهت دستیابی به بهترین کیفیت چاپ و نصب وراه اندازی دستگاه ها ارتباط نزدیک و گسترده ای با مشتریان خود برقرار نموده و اطمینان را ایجاد کند. این شرکت همواره تلاش نمونده مشتریان از بهترین و بیشترین خدمات پس از فروش و سرویس بهرمند شوند.

نمونه چاپ تامپو

در این راستا گروه صنعتی تصویر سازان کلیه محصولات خود را با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه مینماید.

ما با بهرگیری از تکنسین های ماهر و متخصص و با فناوری روز دنیا میتوانیم ماشین آلات را با نیاز خاص مشتری و استاندارهای کیفیتی منطبق سازیم.
در طی سپری شدن بیش از یک دهه فعالیت در عرضه صنعت چاپ با توکل بر خداوند بزرگ سعی نموده ایم صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش کرده ایم با فروش ، خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازی دستگاه های چاپ رضایت مشتریان را فراهم نماییم همچنین اعتقاد داریم فروش انتهای کار نیست ، ابتدای تعهد ما به مشتری می باشد.